Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rywalizacja o Złoty Puchar Serwerów Prywatnych.
#61
Myślę, że do końca września skończymy. Naprawdę ciężko jest operować konkretami, gdyż ten event wymaga zgrania w czasie 28 zarządców i ich graczy.
Reply
#62
O, to dobrze, to filmik może wrzuć na koniec rywalizacji.
Reply
#63
Jeśli będzie przeciwny to niech też zgłosi. Wink będę bardzo wdzięczna, jak mu to przekażesz.

Artharell:
Dobra, to Haxball i filmik.
Reply
#64
Information 
Hm... Co do tego Haxballa... Jak to będzie rozgrywane, żeby każdy z każdym? Wszystkie osoby w drużynie muszą być online z obydwóch światów, nie wiem czy damy radę, żeby taka masa meczów się odbyła i się udała Angry
Reply
#65
Może być ciekawie, zobaczymy, jak to będzie.
Reply
#66
Gracze miewają problemy z punktualnością, ale myślę, że dałoby się ustalić optymalny termin dla wszystkich meczy. Co do tego jak rozgrywać, mój pomysł(przekazany wcześniej Humanistce) jest taki;

Więc załóżmy jest 10 serwerów chętnych. 1 gra z 2, 3 z 4, 5 z 6, 7 z 8, 9 z 10. W z tej dziesiątki przechodzi piątka która wygrała mecze, czyli np 2, 3, 6, 7, 10. Tutaj już może być lekki problem, ale da się to rozwiązać raczej. Powiedzmy 2 grałoby z 3, 6 z 7, a 10 zagrałoby też z 7. Jak 7 wygra z 6 i 10 - przechodzi. Jak 7 wygra z 6 i przegra z 10 - dogrywka, kto wygra ten przechodzi, czyli jak 7 wygra z 6, przegra z 10 i znów przegra z 10 w dogrywce, to odpada. Jak 7 przegra z 6 i przegra z 10 odpada, jak przegra z 6, wygra z 10 i w dogrywce wygra/przegra to odpada/zostaje. Jak nic nie poplątałem zostaną trzy drużyny. No więc to by było powiedzmy 2, 3 i 6. 2 gra z 3, 6 gra z 3. Jak 2 wygra z 3, przechodzi. Jak 3 przegra z 2 i wygra z 6, dogrywka, przegra/wygra, zostaje/odpada. Jak 3 wygra z 2 i wygra z 2, przechodzi, a 2 i 6 grają, kto wygra do idzie dalej. Potem mecz finałowy i kto wygra ten... no, wygra.

To jest plan dla 10 serwerów, a w tej chwili mamy zapisanych 22, więc meczy by było naturalnie o wiele więcej niż w powyższym, ale może coś a'la to będzie. Podsumowując, baaardzo dużo meczy.

PS. Tak, wiem, że brzmi to jak kompletny bełkot, ale w gruncie rzeczy to dość proste rozumowanie.
Reply
#67
Znam się troszkę na tabelach turniejowych, bo organizowałem turnieje w piłce nożej w szkole kiedyś i miałem o tym projekt edukacyjny, dlatego jak coś, to mogę pomóc, jak potrzeba, to się możesz odezwać Smile

Przy dużej ilości serwerów można zrobić to innym systemem rozgrywek, tylko musiałbym znać liczbę serwerów, które na 100% się zadeklarują.
Reply
#68
Ja się nie znam, więc to raczej taki amatorski projekt, ale fajnie byłoby się zgadać i opracować to dokładnie, odciążyłoby to Humanistkę.Wink Moje GG jest w drugim poście tematu, więc jak będziesz miał chęci i chwilkę czasu, skrobnij.

Hm. Myślę, że jeden(Helios), góra dwa(ale wątpię) nie weźmie udziału, więc przypuszczam, że 27 drużyn będzie.
Reply
#69
Ok, za momencik napiszę, pogadamy i opracujemy jakimś systemem to Smile Myślę, że odciążenie w pewien sposób pomoże naszej kochanej Humanistce Wink
Reply
#70
Artharell:
Ale ja się bardziej martwiłem o to, żeby wszyscy byli dostępni w jednym czasie. Jedna rozgrywka = 10 graczy, jeden nieaktywny, będzie musiał zejść albo coś i już kapota... Może weźmiemy kilku rezerwowych?

AtDown
Jak dla mnie dobrym rozwiązaniem nie jest, jeśli gracz, który się cieszył, że zagra będzie musiał zejść, bo w drugiej drużynie nie ma zawodników. Nie lepiej zrobić drużyny po 5 (albo 6 osób) + 3 rezerwowych (max)? I jeśli w drużynie będzie mniej niż 5 (albo 6) graczy (zależy jak ustalimy) to oddaje zwycięstwo walkowerem. Wtedy rezerwowi będą nastawieni, że mogą rozegrać mecz, ale nie muszą i myślę, że nie będzie żadnych przykrości, złości itd.. Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)