Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany, dyskusja.
Tak, to prawda, ale takie sytuacje w ogóle nie powinny mieć miejsca. Smile
Reply
Rozpoczęła się walka pomiędzy Monroy(298w) a Kyperioss(320p)
Walka bez Punktów Honoru - zbyt duża różnica poziomów.
Kyperioss rzucił tarczę słońca na siebie

Monroy(100%) uderzył z siłą +17352
+Zniszczono 10 energii
+Ogłuszenie
-Aktywna ochrona fizyczna 12% obrażeń na całą walkę
-Absorpcja 619 obrażeń fizycznych
Kyperioss(91%) otrzymał -6211 obrażeń

Przywrócono 4440 punktów życia Kyperioss(98%).

Monroy(100%) uderzył z siłą +16357
+Szeroki zamach
+Zniszczono 10 energii
Kyperioss(89%) otrzymał -6446 obrażeń

Przywrócono 4288 punktów życia Kyperioss(95%).

Kyperioss(95%) uderzył z siłą +6436+3634
+Obniżenie odporności o 1%
Monroy(96%) otrzymał -1964-1235 obrażeń

Przywrócono 812 punktów życia Monroy(97%).

Monroy(97%) uderzył z siłą +14960
+Zniszczono 10 energii
+Ogłuszenie
Kyperioss(86%) otrzymał -5819 obrażeń

Przywrócono 771 punktów życia Monroy(98%).

Przywrócono 3436 punktów życia Kyperioss(91%).

Monroy(98%) uderzył z siłą +15329
+Zniszczono 10 energii
+Ogłuszenie
Kyperioss(82%) otrzymał -6596 obrażeń

Przywrócono 731 punktów życia Monroy(99%).

Przywrócono 2934 punktów życia Kyperioss(86%).

Monroy(99%) uderzył z siłą +43464
+Cios krytyczny
+Cios bardzo krytyczny
+Wytrącenie z równowagi
+82 energii
+Zniszczono 10 energii
+Zranienie (5322)
-Wściekłość
Kyperioss(41%) otrzymał -31224 obrażeń

Kyperioss(33%): 5322 obrażeń po zranieniu.

Kyperioss - wytrącenie z równowagi
Przywrócono 690 punktów życia Monroy(100%).

Przywrócono 2432 punktów życia Kyperioss.
Kyperioss(29%): 5322 obrażeń po zranieniu.

Monroy(100%) uderzył z siłą +17243
+Zniszczono 10 energii
+Ogłuszenie
Kyperioss(16%) otrzymał -9214 obrażeń

Przywrócono 195 punktów życia Monroy(100%).

Przywrócono 2280 punktów życia Kyperioss.
Przywrócono 2128 punktów życia Kyperioss.
Kyperioss(15%): 5322 obrażeń po zranieniu.

Monroy(100%) uderzył z siłą +24155
+Cios krytyczny
+82 energii
+Zniszczono 10 energii
+Ciężka rana
-Wściekłość
Kyperioss(0%) otrzymał -15093 obrażeń

Zwyciężył Monroy.

Bez przesady ludzie. W każdej grze jest pvp, w każdej grze większe lvle dedają mniejsze, i nikt się nie żali żeby zrobić takie coś na dedaczy. A tu proszę. Administracja pisze, że dedanie to element gry z którym trzeba się liczyć, a nagle taka opcja do gry wprowadzona. Śmieszne jak dla mnie, bez urazy dla administracji. Mam lepsze rozwiązanie co do tego.

Nowy punkt w regulaminie(dotyczący PvP).
Jeżeli dedanie tak bardzo wam przeszkadza, proponuję wprowadzenie nowego punktu do regulaminu, który zabrania dedania graczy o mniejszym lvlu. Można by było dedać, ale graczy o maxymalnie 10 lvli mniejszych od naszego poziomu doświadczenia. Jeżeli ktoś by złamał ten zakaz, dostawał by killa czy coś takiego. Wyjątkiem były by wojny klanowe, które od tak również nie mogły by zostawać wpisywane. Proponował bym osobny temat do wojen, w którym klan X wypowiada wojnę klanowi Y, podając konkretny powód. Rada Serwerowa albo akceptuje wojnę, albo ją odrzuca, chyba, że wcześniej akceptuje ją zarządca klanu Y.

To by było lepsze, niż takie "wyrównane pvp". Gracz 50 lvl z uni eq ma jechać 300 z legendarnym. Bezsens.
Reply
Raal (nasz zarządca) napisał, że tą opcje testujemy do końca tygodnia, a potem się zobaczy. Z tego co widzę kilka osób jest na tak, a większość przeciwko. Nie raz, nie dwa było omawiane ograniczenie w dedaniu i raczej nikomu się to nie podoba, bo wtedy taki "koleś" automatycznie zajmuje sobie e2, a większy go nie zabije z tego powodu iż dostanie za to killa.
Reply
Ten pkt z regulaminu o pvp mi się również nie podoba. Tu była rzeźnia jest rzeźnia i ma być rzeźnia!! ^^
Reply
Zasady z Dreamu. Smile
Reply
Może i ja dorzucę parę słów co do zmiany w pvp.
Narwhals to była rzeź jest rzeź i najlepiej by było jakby taki server pozostał.
Pomyślcie jak to wygląda żałośnie, podam jeden przykład posługując się przykładami graczy takimi jak: Reliable, Listonosz i Mroswom Narwhal ( chodzi mi o duży przedział lvlowy , dlatego oni ) ,otóż o co mi chodzi- Reliable jest w klanie Blood Empire, który obecnie toczy wojnę z Invictą. Przykładowo ten gracz chodzi po sekcie i wybija e2 jako , że ja chciałbym nabić trochę fragów dla klanu to lecę na sektę i go zabijam i jest frag, normalnie przyszedłby Listonosz i by mnie posłał do miasta ,ale w tym nowym pvp mógłby przyjść Mroswom Narwhal i mnie zdedać- i jak to by wyglądało 290lvl zabity przez 200. Na pewno wolałbym żeby zabił mnie większy poziom niż mniejszy.
Nie po to zacząłem ostatnio robić dzienne by padać z mniejszymi poziomami.
Jestem na nie
Dziękuję , pozdrawam Savior.
Reply
Czemu akurat mnie Big Grin
Reply
(2012-08-30, 06:20:49)Savior Wrote: Może i ja dorzucę parę słów co do zmiany w pvp.
Narwhals to była rzeź jest rzeź i najlepiej by było jakby taki server pozostał.
Pomyślcie jak to wygląda żałośnie, podam jeden przykład posługując się przykładami graczy takimi jak: Reliable, Listonosz i Mroswom Narwhal ( chodzi mi o duży przedział lvlowy , dlatego oni ) ,otóż o co mi chodzi- Reliable jest w klanie Blood Empire, który obecnie toczy wojnę z Invictą. Przykładowo ten gracz chodzi po sekcie i wybija e2 jako , że ja chciałbym nabić trochę fragów dla klanu to lecę na sektę i go zabijam i jest frag, normalnie przyszedłby Listonosz i by mnie posłał do miasta ,ale w tym nowym pvp mógłby przyjść Mroswom Narwhal i mnie zdedać- i jak to by wyglądało 290lvl zabity przez 200. Na pewno wolałbym żeby zabił mnie większy poziom niż mniejszy.
Nie po to zacząłem ostatnio robić dzienne by padać z mniejszymi poziomami.
Jestem na nie
Dziękuję , pozdrawam Savior.


Dokładnie tak. Smile
Reply
Witam, moim zdaniem wyczerpanie nie powinno mieć wpływu na to czy loot będzie czy nie...Wyczerpanie moim zdaniem powinno się wykupywać tylko i wyłącznie do expa...
Reply
A nie wiem tak jak pisałem tego posta to byłeś parę linijek wyżej i byłeś w BE dlatego ty Tongue
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)