2012-08-26, 17:57:45
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1] - Może być
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] -Nawet nie próbujcie
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] -Nawet nie próbujcie
Zmiany, dyskusja.
|
2012-08-26, 17:57:45
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1] - Może być
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] -Nawet nie próbujcie
2012-08-26, 18:10:07
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Może być.
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Żartujecie sobie prawda? Stanowcze nie.
2012-08-26, 18:14:07
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Może być.
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Nie, nie, nie i jeszcze raz nie !
2012-08-26, 18:16:08
Moim zdaniem z tym wyczerpem żeby dostać łup to lipka bo co mają powiedzieć osoby co robia ~Noob postać~ do stania na E2 ?
Np. 88 do goplany ?
2012-08-26, 18:22:46
(This post was last modified: 2012-08-26, 18:23:37 by Lord Przemko.)
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: - stanowcze nie . Mój argument jest następujący. Dużo graczy wybrała światy prywatne z tego względu, że gra ma być przyjemna, łatwiej jest zdobyć wartościowe przedmioty i nie musimy się ślepić przed ekranem 24/7. Nie każdy też chce wydawać pieniądze po to, aby móc korzystać z bonusu x5. Gra ma być przyjemnością, a nie ciągłą inwestycją w coś, co mieliśmy zagwarantowane dostając się na ten serwer.
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: - Gdy wprowadzimy tę opcję do gry, staniemy się takim serwerem, gdzie nikt nikogo nie deda a klimatu jak nie było tak nie będzie. Wówczas ta gra straci sens, bo gdzieś słyszałem, że dedanie to element gry. Kolejne nie . ____
2012-08-26, 18:23:14
Obydwie propozycje - nie. :c
2012-08-26, 18:39:53
Na nie. Za pewne Wielu z nas zakończyłoby grę gdyby te zmiany zostały wprowadzone i nie chcę mi się wierzyć, że ktokolwiek chciałby płacić ten "abonament".
2012-08-26, 21:06:46
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1] - Nie.
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] - Nie.
2012-08-26, 21:48:26
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]:
Na to chyba nawet nie trzeba odpowiadać, bo każdy powie, że wprowadzenie tego uniemożliwiło by granie na tym servie. Dużo osób pozostawiało postacie na tytanach i z pewnością biją jakąś e2. Wystarczy, że dostaje exp za nią, to jest pewność, że taka osoba prędzej czy później wbije lvl, a żeby zostać na tym lvl musiałaby wyzerować expa za kolejne SŁ. Gracze z topki najbardziej by to oduczyli, gdyż płaciliby SŁ i nawet w żaden sposób ich nie wykorzystywali. W dodatku z tego co nie raz pisał admin, w przeciągu kilku dni server jest opłacany, więc wprowadzenie tego nie jest potrzebne. Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Jak dla mnie ta opcja powinna zostać włączona z kilku powodów. Pierwsze... Dla nowych graczy dołączających do topki jest szansą na postanie sobie w grupie z kolegą na e2 po przedmioty, jak i dla osób, które są w niej od dawna pozwoliłoby na normalne walki pvp, bo jak wiadomo teraz na tym poziomie nie ma z kim walczyć, a walka z ponad 10 lvl przewagą zwiększa o dużo szansę na wygraną. Server miał być rzezią, a co innego pasuje do rzezi jak nie możliwość wygrania z graczem o 30 lvl wyżej? Jeżeli dalej uznajemy tą zasadę, to powinnyśmy robić, aby dalej to kontynuować. Jak już pisałem, dużo osób ma postać pozostawioną na tytanów i nimi stoi na e2. Bez tej opcji wystarczy, że przyjdzie osoba z 20 lvl przewagi i ma prawie pewność, że pokona przeciwnika i sobie postoi na e2. Z tą opcją osoba może mieć szansę na wygraną.
2012-08-26, 23:05:29
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Jak najbardziej tak, nie raz miałem tak, że 70+ wpychał się na razia jak miałem 64 na orlicę.
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Stanowcze NIE. |
« Next Oldest | Next Newest »
|