Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany, dyskusja.
#31
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1] - Może być Wink
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] -Nawet nie próbujcie
Reply
#32
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Może być.

Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Żartujecie sobie prawda? Stanowcze nie.
Reply
#33
Music 
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Może być. Wink

Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Nie, nie, nie i jeszcze raz nie !
Reply
#34
Moim zdaniem z tym wyczerpem żeby dostać łup to lipka bo co mają powiedzieć osoby co robia ~Noob postać~ do stania na E2 ?
Np. 88 do goplany ?
Reply
#35
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: - stanowcze nie . Mój argument jest następujący. Dużo graczy wybrała światy prywatne z tego względu, że gra ma być przyjemna, łatwiej jest zdobyć wartościowe przedmioty i nie musimy się ślepić przed ekranem 24/7. Nie każdy też chce wydawać pieniądze po to, aby móc korzystać z bonusu x5. Gra ma być przyjemnością, a nie ciągłą inwestycją w coś, co mieliśmy zagwarantowane dostając się na ten serwer.


Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: - Gdy wprowadzimy tę opcję do gry, staniemy się takim serwerem, gdzie nikt nikogo nie deda a klimatu jak nie było tak nie będzie. Wówczas ta gra straci sens, bo gdzieś słyszałem, że dedanie to element gry. Kolejne nie .


____
Reply
#36
Obydwie propozycje - nie. :c
Reply
#37
Na nie. Za pewne Wielu z nas zakończyłoby grę gdyby te zmiany zostały wprowadzone i nie chcę mi się wierzyć, że ktokolwiek chciałby płacić ten "abonament".
Reply
#38
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1] - Nie.
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1] - Nie.
Reply
#39
Shocked 
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]:

Na to chyba nawet nie trzeba odpowiadać, bo każdy powie, że wprowadzenie tego uniemożliwiło by granie na tym servie. Dużo osób pozostawiało postacie na tytanach i z pewnością biją jakąś e2. Wystarczy, że dostaje exp za nią, to jest pewność, że taka osoba prędzej czy później wbije lvl, a żeby zostać na tym lvl musiałaby wyzerować expa za kolejne SŁ. Gracze z topki najbardziej by to oduczyli, gdyż płaciliby SŁ i nawet w żaden sposób ich nie wykorzystywali. W dodatku z tego co nie raz pisał admin, w przeciągu kilku dni server jest opłacany, więc wprowadzenie tego nie jest potrzebne.

Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]:

Jak dla mnie ta opcja powinna zostać włączona z kilku powodów.
Pierwsze... Dla nowych graczy dołączających do topki jest szansą na postanie sobie w grupie z kolegą na e2 po przedmioty, jak i dla osób, które są w niej od dawna pozwoliłoby na normalne walki pvp, bo jak wiadomo teraz na tym poziomie nie ma z kim walczyć, a walka z ponad 10 lvl przewagą zwiększa o dużo szansę na wygraną.

Server miał być rzezią, a co innego pasuje do rzezi jak nie możliwość wygrania z graczem o 30 lvl wyżej? Jeżeli dalej uznajemy tą zasadę, to powinnyśmy robić, aby dalej to kontynuować.

Jak już pisałem, dużo osób ma postać pozostawioną na tytanów i nimi stoi na e2. Bez tej opcji wystarczy, że przyjdzie osoba z 20 lvl przewagi i ma prawie pewność, że pokona przeciwnika i sobie postoi na e2. Z tą opcją osoba może mieć szansę na wygraną.
Reply
#40
Wyłącz przewagę lvl dla PvP [0/1]: Jak najbardziej tak, nie raz miałem tak, że 70+ wpychał się na razia jak miałem 64 na orlicę.

Zdobycie łupu wymaga wyczerpania [0/1]: Stanowcze NIE.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)