Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dołącz do klimatycznych! [Nowy świat fabularny]
Plus się daje z przodu, a potem kreskę, nieuku jeden. Heart No dobra, w Twoim wieku... wybaczę Ci.

Ja mam pytanie czysto techniczne, tj. w grze będzie opcja (w dodatkach globalnych, czy jak to się tam zwie) szybkiego dostępu do tych kart? W stylu bum, klikasz przycisk, wyskakuje Ci lista wszystkich (aktywnych i nieaktywnych) graczy na świecie, wpisujesz w mini-wyszukiwarce określony nick i sprawdzasz czy aby przeciwnik za szybko bełtu w d... plecy Ci nie wsadził. W końcu przed każdą walką nie będziesz przecież pytał przeciwnika co może, a czego nie. Musiało by to jakoś sprytnie i w miarę szybko działać, karty postaci i z umiejętnościami musiały by być na jakiejś stosunkowo "lekkiej" stronie... i najlepiej jeszcze pewnej, bo sam mam na profilu 3-7 walk (wklej.to), których już tam nie ma.

Muszę ogarnąć Skype'a, albo chociaż neta żeby dało się pogadać na czacie... Mam jeszcze kilka pytań i spraw do omówienia.
Reply
Wiem, tylko nigdy nie chce mi się stawiać kilku spacji przed tym co dodaję by to jakoś wyglądało. Kości będą wyświetlane pod nickiem postaci. Zamiast lvla mechanicznego. A umiejętności i atrybuty na specjalnie do tego stworzonej stronie lub w dodatku, który będzie generował ładną i prostą KP klimatyczną do walk.
Reply
Ok, tylko jeszcze jedno pytanie. Po zabiciu chowańca punktu przepadają, nie?
Reply
Dobra okej wszystko cacy, ale masz stworzone już systemy walk dla tego wszystkiego? Bo z tego co widzę to z normalnego Gra mało co tutaj zostanie Big Grin
Reply
Nie chcę nic mówić, ale po przeczytaniu wszystkich postów, nasuwa mi się stwierdzenie które mówi że ten "nowy ŚP". To taki chwilowy kaprys.
Reply
Zacznijmy od tego, że to ma być Świat fabularny, a świat fabularny nie jest światem prywatnym..

Co do tematu, to pomysł bardzo ciekawy - jestem za Wink
Reply
Nie. Jak Ci go zabiją, to postać nadal posiada umiejętność przywołania chowańca, jeśli taką wykupiła. Po dwudziestu i czterech godzinach od śmierci chowańca będzie można go znów przywołać. Ja naprawdę nie wiem co tu jest do niezrozumienia... ._.

Edit - im więcej punktów umiejętność rozda twoja postać na chowańca, tym potężniejszego chowańca przywołuje. Po prostu.

Usher:

Mam. Przeprowadzałem już nawet testy. Działa. Przeczytaj sobie cały temat, to zobaczysz. Człowiek inteligentny nie będzie miał problemu przyswojeniem sobie systemu, bo i tak bazuje on po prostu na logicznym myśleniu.

Nastrojowy:

Sam jesteś chwilowy kaprys Tongue Ja się szykuję. Lepiej się przygotować.

Rescue:

Będzie to prywatny świat fabularny. Żeby zrobić dobry fabular trzeba

a) Naprawić Nerthusa, co jest marnowaniem czasu, bo bez interwencji administracji i kilku naprawdę aktywnych osób z tak zwanej gleby Nertha już nie podniesiemy.

b) Sypnąć kasą, i przez to zwrócić na siebie uwagę administracji. A potem zbudować wszystko od nowa, uwzględniając kilka fajnych chwytliwych dodatków zachęcających do gry.

I to właśnie robię.
Reply
Witaj. Mam pytanie odnośnie organizacji. Dziś rozmyślałem a o tym z Gianelem i chciałem się zapytać, czy udzieliłbyś pozwolenia na założenie takiej jakby ''Gildii'' w której każdy maiłby takie same uzbrojenie itp. Coś na kształt Nocarzy na Nerthusie. Chodziło mi o założenie takiej bandy najemników, którzy walczą za pieniądze. Najlepiej postałbym się Ciebie złapać na skype.
Reply
a ile etapowa będzie rekrutacja danej osoby na świat...
i nadal aktualne jest nakręcenie jakiegoś filmiku lub zdjęc, na Cosplay postaci którą bedzie się odgrywać?
Reply
Pewnie będzie klasyczne podanie, potem rozmowa z kimśtam. I jak znam Arra, to pewnie jeszcze wymyśli jakieś straszliwe, długie i wyczerpujące próby.
Co do filmików, jestem pewien że byłaby informacja że się to już skończyło, nie wiem nawet, czy Arron jedździł już po ludziach. Smile

Łowca Hoolly:
Arron pisał (albo mi mówił) coś o organizacjach, więc sądzę że będzie można je zakładać. Co by nie było, do wakacji (wakacji?) jest jeszcze dużo czasu.

Arron:
Jeśli ktoś nie będzie dawał punktów do przywoływania chowańca (czyli po polsku: nie będzie miał chowańca), to czy te wolne punkty wystarczą żeby wyrównać walkę z kimś chowańca posiadającym? Wiadomo, że lepiej się broni niż mistrzowsko nie opanuje. Czyli ktoś kto mistrzowsko opanował kuszę i, dajmy na to unik, i jeszcze jakośtam średnio zręczność, czy coś, ma równe szanse z kimś kto ma mistrzowsko opanowaną broń dwuręczną, poruszanie się w ciężkim pancerzu i dodatkowo kilka punktów z chowańca? Zwierzę zaatakuje, nie uda się uniknąć, i zręczność w takim wypadku już w niczym nie pomaga. Czyli to znowu nierówność, posiadacze zwierzaka mają lepiej.
Może wprowadź podatki, albo chociaż przymus zakupu karmy? Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)