Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dołącz do klimatycznych! [Nowy świat fabularny]
(...)coraz to bezsensowniejsze*
Ja lubić składnia*
Śmiejesz się czy jesz? Bylebyś się nie udławił.
Edit: naprawdę*

Smacznego. :3

Nie wymyślacie, tylko wymyślam. A ja nie jestem wszyscy. Ja jestem sobą i swojego dopnę, o swoje zadbam i swoje doprowadzę do końca. I wyobraź sobie, że ostatnio spędzam po kilka godzin dziennie wertując wszystkie kruczki prawne, w tym prawa autorskie do odpowiednich cech ras. Wiesz na przykład, że mogę mieć problem z Reptilianami? Co innego, gdy nazwę ich Jaszczuroludźmi. Wiesz, że nawet bazując na umiejętnościach z popularnych gier rpg, i tych komputerowych i tych planszowych i tych pisanych, karcianych i mówionych - nie mam prawa dosłownie skopiować ich opisów i/lub nazwy bez zgody twórcy? Wiesz ile wymaga pracy stworzenie jednego zbalansowanego drzewka umiejętności? Wiesz jak ważne jest stworzenie outfitów rasowych i wiosek startowych dla każdej z ras? Wiesz, że historia owego właśnie wymyślanego podczas śniadania świata jest wielowątkowa i ma kilka zakończeń? Wiesz, że półrocza będą na owym serwerze erami, i każda era będzie osobną częścią jednej, gigantycznej opowieści? Widziałeś na którymkolwiek privie walki na kości? Wraz z poprawnie spreparowanym, przystępnym systemem? Czekaj. Może wymyślę coś innego? Wiem! Exp x5, looty x10 i czas respu potworów zmniejszony o 99%! Tak! To jest to! To jest myśl!

"Ścieżkę człowieka prawego ze wszech stron otacza niesprawiedliwość samolubnych i tyrania złych ludzi. Błogosławiony kto w imię miłości bliźniego i dobrej wiary prowadzi słabych przez dolinę ciemności, bo prawdziwie on strzeże brata swego i odnajduje dzieci zaginione. I uderzę z wielką pomstą i zaparczywością na tych, którzy braci mych otruć i zniszczyć próbują; i poznacie,że imię me Pan , gdy uczynię pomstę nad wami."

A teraz idź marudzić nad płatkami, bo tutaj Twoje słowa są zbędne.

Koniec dyskusji.


Edit...
Ahm. To, że nie wiesz czym jest "klimat" / "atmosfera" / "kulturalna gra" to już nie mój problem. Nie podoba Ci się pomysł, zarzuć nie bezsensownym krytykanctwem a uargumentowaną, konstruktywną krytyką, jaką ja potrafię pisać ot tak - jedząc.

Miłego dnia i wielu sukcesów w życiu życzę.
Reply
Co do bonusów - kostek nie rozumiem zbytnio. Będzie wtedy więcej/mniej oczek do rzucenia, które dadzą ci wyniki pozytywne po ich wylosowaniu czy też cios będzie osłabiony?
Reply
Wytłumaczę za Arra, chyba mogę. Jeśli dajmy na to ja jestem wojownikiem i powaliłem łowcę, to mam większą szansę na trafienie go mieczem, niż on na unik leżąc. Ja rzucam w takim wypadku kością z większą liczbą oczek.
Mam rację, Arrtku?

Arron:
Smacznego.

Exhume:
Nie znasz Arrona? Nie wypowiadaj się. Nie podoba Ci się? Nie graj!


Mnie tutaj nie ma, mnie tutaj nie ma.
Reply
Przeanalizuj walki moją i Nitreda.

Wraz z umiejętnościami. Wszystko wytłumaczę jednym porządnym postem za niedługo.
Reply
Dobra. Tylko nadal nie czaję jaka liczba za co odpowiada. Ale poczekam na posta. A co do ras to mam nadzieję że dojdą Hobbity ^^

Ps: Osoba co steruje demonem/zwierzakiem (nekromanta/druid) posługują się magią. I punkty najbardziej idą im na magię. To podczas ciosu takiego stwora zadawane są ciosy fizyczne. I rzuca się kostką ile oczek? Trza mu specjalnie KP zrobić? Czy też oczka podlegają pod postać?
Reply
Witam. Jakoś mi się nudziło expienie tropiciela na perkunie (Tak, tak gram na tzej rzeźni w której wyczerpanie ma się za free Big Grin) i zajrzałem na forum. Patrzam do RO i co ja widzę? Wreszcie nowy temat o założeniu serva Big Grin A w dodatku fabularnego! Myślę że to świetny pomysł. Widzę że nieźle się zaangażowałeś i mam nadzieje że nie będzie tak jak z innymi tzn. post na medal a potem słuch o servie zaginął Tongue Chętnie bym z wami zagrał. Oczywiście jak na pożądny server przystało musiałbyś też wybrać sobie SM, MC do pomocy bo sam byś nie ogarnął Big Grin Mógłbym pomóc w tej kwestii bo mam bardzo dużo czasu na grę a jak nie gram to co jakiś czas patrzę na forum na fonie więc jestem dostępny cały dzień Dodgy Mógłbym pomóc w pisaniu regulaminu i pilnowaniu porządku bo jak wiadomo przez rekrutacje i tak przejdą jakieś czarne charaktery Big Grin O moje doświadczenie się nie martw, gram w Gra prawie od 5 lat i grałem też na Badgers i byłem tam MC, gra mi się tam znudziła bo było dużo hamstwa więc stanąłem w Ithan, rozrzuciłem cały majątek, co się dało to poszło na aukcje za sł i usunąłem postać Dodgy Mógłbym też pomóc w pisaniu regulaminu bo jak wiadomo jest on też potrzebny aby ludzie wstępujący na server znali panujące na nim zasady Tongue Odezwij się na gg Dodgy 46332903
Reply
Trza będzie zrobić dużo prostszą KP chowańca. Chowaniec będzie miał tym wyższy poziom, im więcej punktów umiejętności klimatycznych poświęci jego właściciel na doskonalenie posługiwania się takowym zwierzakiem.

Usher:
Wstępne lisy SM i MC już są stworzone. Przez rekrutację nie prześlizgnie się żaden ignorant. To będzie świat niemal elitarny.

Powtarzasz się z tym regulaminem.
Reply
Czyli w taki wypadku nie będzie można go zabić bez zgody? (Tak jak postać) I po zmianie chowańca punkty ze starego... że tak powiem "papa"?
Reply
Skoro zamiast dać ekwipunek kolegom to rozrzucasz w ithan na pastwę noobów to sie nie dziw że się znudziło,gra bez kolegów to nie gra.
Reply
Music 
Będzie można go zabić. Bo będzie to chowaniec przywoływany. Jeśli będziesz miał jeden punkt umiejętności poświęcony na - nazwijmy to roboczo- "Obsługę chowańca" to możesz raz dziennie przywołać potworka na 1 lvl klimatycznym z jedną umiejętnością.

Jesli masz 2 punkty postaci wpakowane w to - przywołujesz potworka na drugim poziomie, z jedną umiejętnością.

Trzy punkty - potworek ma trzeci poziom i dwie umiejętności

Cztery punkty - czwarty poziom - dwie umiejętności

Pięć punktów umijętności klimatycznych postaci - potworek ma piąty poziom i trzy umiejętności.

Każdy chowaniec będzie miał unikalne zdolności i specjalizować się będzie w różnych rzeczach.

Co poziom zaawansowania w obsłudze chowańców chowaniec zyskuje poziom, a poziom dodaje mu po jednym punkcie do każdej kości.

Chowańce posiadają trzy kości:

Kość fizyczną, kość magiczną, kość umiejętności. Ich kość osobowości jest zawsze równa 3. Dlatego będzie można wrzasnąć na zwierzaka i go klimatycznie spłoszyć.

Przykład:

Orzeł, poziom 1: KF2 KM1 KO3 KU2 | Posłaniec (Możesz wysłać swego chowańca na przeszpiegi lub z listem)

Orzeł, poziom 2: KF3 KM2 KO3 KU3 | Posłaniec

Orzeł, poziom 3: KF4 KM3 KO3 KU4 | Nalot (Atak z powietrza przed którym nie da się wykonać rzutu obronnego, idealny do rozproszenia przeciwnika)| Posłaniec

Orzeł, poziom 4: KF5 KM4 KO3 KU5 | Nalot | Posłaniec |

Orzeł, poziom 5: KF6 KM4 KO3 KU6 | Nalot | Posłaniec | Dostojność orła (Zwiększa kość osobowości właściciela o 3 na czas przywołania)


Będą chowańce nastawione na atak, nastawione na wspieranie magii, nastawione na zwiększenie współczynników właściciela czy też na umiejętności złodziejskie.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chowańce mają być wsparciem. Ale dla mistrzów tej sztuki będą jedną z głównych broni, tak samo jak topór dla krasnoluda czy łuk dla łowcy. Nie bez kozery trzeba będzie na nie wydać pięć punktów umiejętności by osiągnąć ich pełną sprawność bojową.

Edit: Maksymalny poziom chowańca dla postaci zwykłej ( Takiej, która nie osiągnęła poziomu epickiego, czyli 30 poziomu klimatycznego) to poziom piąty.


Edit dwa: Chowańca będzie mógł przywołać każdy, ale każa profesja będzie miała możliwość wyboru pomiędzy dwoma chowańcami do niej przypisanymi. Wojownik będzie mógł przywołać borsuka lub niedźwiedzia, łowca sokoła lub rysia, mag kruka lub gaunta i takietam.

Edit trzy: Dla porównania, pierwszopoziomowy krasnolud barbarzyńca ma statystyki:

Krasnolud: KF7 KM2 KO4 KU7
Barbarzyńca: KF5 KM0 KO0 KU0
_________________________________+

KF12 KM2 KO4 KU7

A jego niedźwiedź bojowy na poziomie piątym będzie miał:
KF8 KM5 KO3 KU7
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)