Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dołącz do klimatycznych! [Nowy świat fabularny]
Czyli coś dla mnie, jeśli będę miał szansę z 3 postaciami na privach to jestem już zmotywowany!
Reply
Wytłumaczyłbyś o co chodzi i na czym polegają te znaki (KF0) itd. bo nie rozumiem tego zbytnio.
Reply
Że się zapytam... Karta postaci będzie standardowa? To jest imię, nazwisko, charakter, rasa, wiek, charakter, opis postaci, historia?

A KP pod walki? 5 umiejętności, tak? Jedna opanowana doskonale, jedna bardzo dobrze, dwie dobrze, i jedna przeciętnie?

I czy będą drowy?
Reply
Drowy będą.
Reply
Postaci operują czterema kośćmi: kość fizyczna, kość magiczna, kość osobowości, kość umiejętności.
Arron
Jak to będzie ze zdobywaniem ekwipunku klimatycznego? Chodzi mi o to czy żeby zdobyć np. miecz dla postaci klimatycznej muszę stać na elicie aż zdobędę ów miecz. Czy pójść do jakiegoś handlarza i kupić za jakąś klimatyczną walutę?
I tu mój pomysł o walucie klimatycznej za którą kupowało by się klimatyczne uzbrojenie, bandaże itp. Zdobywało by się ją np. za zwycięstwo w jakimś turnieju, uczestnictwo w sesji, jakąś pomoc udzieloną innemu graczu, zlecenie otrzymane od tytana ( szefa frakcji ).
Reply
Dobra, mam
Reply
Pomysł to jest wręcz wspaniały, chętnie poczekam na efekty Smile

POWODZENIA Smile
Reply
Mógłbym pomóc co do servera, SŁ moge zaoferować od mojej strony, oraz różnego typu prace graficzne. Pomysł jest niezły, nie wiem jak jeszcze mógłbym pomóc. Mam nadzieję, że projekt wypali. Wink
Reply
Dobra, prostuję.


Missorahiki:
To, że masz 3 postaci na privach niewiele mnie interesuje i wcale mi nie imponuje. Nie to się będzie liczyć podczas rekrutacji.

Araksor:
Eh, tu Ci podam skróconą wersję, bo cały opis systemu zajmuje (uwaga!) Niecałe trzy strony formatu A4. Cały podręcznik.

Kość fizyczna (KF), kość magiczna (KM), kość osobowości (KO), kość umiejętności (KU)

Profesje, rasy, ekwipunek, atrybuty i umiejętności zwiększające moc odpowiedniej kostki.

Przykład na lvl 83 dla mojego paladyna z Nerthusa:

Quote:Dzięgiel Litwor lvlm 83, lvlk 8: (♦♦♦♦♦♦♦♦)

Człowiek: KF5 KM5 KO5 KU5 (Statystyki bazowe rasy)
Paladyn: KF2 KM1 KO2 KU0 (Statystyki bazowe profesji)

Umiejętności:

(♦♦♦)Walka dwuręcznym mieczem - poziom mistrzowski KF3 (trzy punkty umiejętności + 3 do kości fizycznej podczas posługiwania się mieczem dwuręcznym)
(♦)Retoryka - KO1 ( Umiejętność dodająca jeden punkt do kości osobowości)
(♦)Obrońca - lepiej paruje ciosy, niż je wyprowadza. (To jest umiejętność niewpływająca na mnożnik kości, jednak ma duże znaczenie fabularne)

Atrybuty:

(♦)Weteran wojenny - KO1 ( Charyzma zdobyta za czasów dowodzenia oddziałami zwiększa kość osobowości o punkt)
(♦)Nauczyciel - KO1 ( Zwiększa doświadczenie zdobywane przez drużynę - umiejętność fabularna)
(♦)Nakładanie rąk - leczenie średnich ran i rozpraszanie negatywnych stanów na dotyk. Szansa powodzenia 4 ( czyli muszę wyrzucić 4 lub więcej by się udało, a mam KM6, więc mam 50% szans na powodzenie czaru )

Statystyki ostateczne:

KF10 KM6 KO10 KU5





Ataki fizyczne ( mieczem, z pięści biję k10 - k3, bo odchodzi plus od umiejętności walka dwuręcznym )rzucam k10, rzuty obronne na ataki fizyczne k10
Magię rzucam k6, rzuty obronne k6
Rzuty na osobowość ( na przykład powodzenie Retoryki, Perswazji, Blefu) rzucam k10, i obronne też k10
Rzuty umiejętności - płatnerstwo, nasłuchiwanie, otwieranie zamków, i uniki rzucam k5, obronne ( ktoś mi odcina sakiewkę dla przykładu ) k5


Lvl klimatyczny odblokowuje odpowiednie atrybuty i umiejętności, albo daje możliwość dodania sobie jednego punktu do którejkolwiek kości. (Drzewka umiejętności już dłubię)

Słowniczek:
lvlm - level mechaniczny, lvlk - lvl klimatyczny, k4 - kość czterościenna, k10 - kość dziesięciościenna i analogicznie.

Koeman: Powyżej masz przykładową KP do walk.

Rasy rozpatrywane co do grywalności na nowym fabularze:

Ludzie: KF5 KM5 KO5 KU5
Elfy mroczne: KF5 KM7 KO3 KU5
Elfy leśne: KF6 KM4 KO5 KU5
Elfy wysokiego rodu: KF3 KM6 KO7 KU4
Półelfy: KF4 KM6 KO5 KU5
Gobliny: KF5 KM4 KO3 KU7
Gnomy: KF4 KM5 KO3 KU7
Krasnoludy: KF7 KM2 KO4 KU7
Półkrasnoludy: KF6 KM3 KO4 KU7
Kotołaki: KF6 KM4 KO4 KU6
Nimfy: KF1 KM6 KO8 KU6
Orki: KF8 KM2 KO3 KU7
Półorki: KF7 KM3 KO4 KU6
Driady: KF1 KM7 KO7 KU5
Półwampiry: KF6 KM6 KO3 KU5
Reptilianie: KF5 KM6 KO4 KU5

Wstępne profesje:

Wojownik KF4 KM0 KO1 KU0
Barbarzyńca KF5 KM0 KO0 KU0
Paladyn KF2 KM1 KO2 KU0
Mag KF0 KM4 KO1 KU0
Mag bitewny KF1 KM4 KO0 KU0
Nekromanta KF0 KM4 KO0 KU1
Uzdrowiciel KF0 KM2 KO2 KU1
Kapłan KF0 KM1 KO3 KU1
Mnich KF2 KM1 KO1 KU1
Tancerz ostrzy KF4 KM0 KO0 KU1
Akrobata KF2 KM1 KO1 KU2
Złodziej KF1 KM1 KO1 KU2
Truciciel KF0 KM2 KO0 KU3
Łowca KF4 KM0 KO0 KU1
Tropiciel KF2 KM2 KO0 KU1
Zwiadowca KF2 KM0 KO1 KU2

Lista jest przerabiana, dodawane są nowe, i podciągane pod klasę postaci (Sześć Graowych - nie będzie można być w mechanice wojownikiem, a w klimacie kapłanem. Albo mechanicznym magiem i klimatycznym akrobatą. Czy coś takiego Tongue)

Łowca Hoolly:

Ekwipunek klimatyczny. Każdy kto posiada odpowiednią profesję ma w standardzie do profesji zwykły oręż jakim zwykle się przedstawiciele owego zawodu parają. Mag będzie miał zwykły kostur lub laskę, ewentualnie różdżkę. Wojownik topór, miecz i tarczę lub miecz dwuręczny. Łowca łuk lub kuszę i zasobnik odpowiednich pocisków. Zwykły ekwipunek nie będzie generował bonusów do kości. Za to będzie można zdobyć udzielając się w klimacie specjalne, strasznie rzadkie, bo wręcz pojedyncze przedmioty zwiększające statystyki klimatyczne. W tym broń, odzienie, talizmany i inne pierdółki Smile

Nie będzie żadnej waluty klimatycznej innej niż sztuki złota przekładające się na mechaniczny handel poprzez aukcje oraz prywatnie.

trolex:
Shasriel:

Miło. Jedak słowo "mógłbym" albo "poczekam" nie jest moją domeną. Ja "mogę" albo "zrobiłem". I tego wymagam od ewentualnych współpracowników.
Reply
Lightbulb 
Coraz wiecej tematow o swiatach prywatnych, i coraz bardziej chce sie śmiać. Szczerze mowiac, wymyslacie coraz to bezsensowne pomysly. A to "dołączmy do klimatycznych" już widzialem w takich tematach z 5 razy, chcesz byc orginalny? Moze wymysl coś innego? Taki temacik każdy może napisać w 15 minut jedząc przy tym.

A co do postu u góry, jak tak bardzo chcesz się bawić w jakieś tam zaklęcia kbasadasdas231231, to założ blog i tam sie w to baw, bo to naprawde wygląda idiotycznie.
__
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)