Posts: 98
Threads: 1
Joined: 01/2013
Reputation:
0
Gracze będą mieli dwa wzory kart postaci. Takie jak nerthusowe, tylko lepsze - klarowne, z opisem postaci, imieniem i wszystkimi aparycjami.
Drugą kartą będzie karta umiejętności i atrybutów. Tak, podobne do tych pokazanych przy przykładzie walk na kości. Tylko sformatowane do naprawdę drobnych, przejrzystych dokumencików.
Posts: 98
Threads: 1
Joined: 01/2013
Reputation:
0
Są. Ale to nie jest teraz ważne.
Posts: 5
Threads: 0
Joined: 12/2012
Reputation:
0
Wiesz już jakie będą wymagania, żeby dołączyć na świat?
Posts: 98
Threads: 1
Joined: 01/2013
Reputation:
0
Wymagania?
Inteligencja, poprawność językowa, dojrzałość, słowność, odpowiedzialność, chęci.
Posts: 39
Threads: 0
Joined: 02/2013
Reputation:
0
Odnośnie dojrzałości to znasz mój wiek. Miałbym szanse się dostać?
Posts: 1
Threads: 0
Joined: 01/2013
Reputation:
0
Fajny pomysł w końcu będzie jakiś świat, który będzie się jakoś różnić od innych... A czy zrobisz tak że nowe outy co 7 lvli, nie 10 ?
Posts: 10
Threads: 0
Joined: 08/2012
Reputation:
5
Hmm, pomyślałem trochę o podziale miast, które będą należały do tej i do tej rasy i... to jest troszkę pozbawione sensu. No bo skoro do dobrych ma należeć Werbin, Torneg i K-H, a do złych Eder, Mythar i Tuzmer to żli będą mieli gorzej. Rozumiem, że tutaj chodzi o podział miast na strefy północ-południe, ale dobrzy będą mieli dostęp do swoich miast już na 23(?) lvlu, a źli dopiero na 60-tym po wykonaniu Questa. Dodatkowo dostęp do Mythar będzie utrudniony jeżeli np, dobry o wyższym lvlu stanie na drodze. Niby całkiem fajny pomysł z utrudnionym dostępem by był, jednak moim zdaniem to jest not fair, bo dobrzy będą mogli się TePać do swoich miast już po kilkunastu mintuach gry. Weźmy pod uwagę też to, że może nie wszyscy będą expić, bo może założą postać tylko dla fabularnej gry.